zondag 13 februari 2011

Gevilte/gevolte baggy bag (deel 2)

Handmade 100% wol
www.kadovanwolenzo.nl



Tja, het is net of deze tas heel lang in de wasmachine heeft gezeten, want het is al even geleden dat ik er over schreef.....Druk, druk, druk! Ik heb de tas wel 2x gewassen en 1x in de droger gedaan, want daar scheen je ook in te kunnen vilten en dat klopt. In ieder geval vond ik de tas pas echt goed gevolt na deze handelingen. Bovenstaand foto is dus het resultaat maar nog niet het eindresultaat want er komt nog een knoop op om hem af te sluiten en een gesp voor de draagband dus ‘to be continued.'


Bloemperkje

Ook al is de lente nog lang niet in aantocht, ik heb straks mijn eigen bloemperkje. Ik heb nl. een nieuwe opdracht om voor iemand 21 rood/roze, grijs/zwarte en paarse bloemenbroches en 3 tulpen van vilt te maken. Zij gaat deze als afscheidskadootje (www.kadovanwolenzo.nl) geven aan haar collega’s! Echt heel leuk zo’n opdracht! En wat lief als je dat van je collega krijgt! De start is gemaakt en ik heb inmiddels 5 verschillende rood/roze bloemenbroches af. 
Het is een behoorlijke krappe tijdsplanning want volgende week vrijdag moeten ze klaar zijn en dat terwijl Pippi mijn oudste dochter maandag de 21ste jarig is en de 3 dagen daarvoor dat viert..... 

Wil je mijn bloemperkje zien, hou dan mijn blog in de gaten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten