woensdag 2 februari 2011

Baggy bag in bruin/grijs/crème gemêleerd van 100% wol

Handmade 100% wol
www.kadovanwolenzo.nl

Kijk! Dit is weer een nieuwe aanwinst van Kado van wol enzo! Ik heb deze tas gebreid van wol waarbij elke bol een eigen kleurwassing heeft. Dus geen een bolletje is het zelfde maar wel binnen hetzelfde kleurpallet. Het eindrestultaat was dus een hele verrassing en hij is mooi! De flap is in ajoursteek gebreid en de voor- en achterkant in een grove gerstekorrel. 
Maaaarrrr....hij is nog niet af want ik heb deze tas extra groot gebreid zodat ik hem in de wasmachine kan vilten voor de leek of vollen voor de professional. Vollen is namelijk het vervilten van wol dat al een halfproduct is zoals bijv. deze gebreide tas. Je kent het vast wel van een wollen trui die je zelf eens te heet hebt gewassen....een kindertruitje is het eindresultaat.
Mijn tas zit nu terwijl ik dit schrijf in de wasmachine........I'll cross my fingers ;-)
Ik laat jullie het eindresultaat ook natuurlijk zien dus hou mijn blog in de gaten!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten