vrijdag 4 maart 2011

Uniek Moederdag kado.......?

100% Handmade
www.kadovanwolenzo.nl
Het is misschien nog wat vroeg om al aan Moederdag te denken maar je bent in ieder geval op tijd als je een uniek Moederdag kado wil.... 
In mijn vorige blog heb ik het al gehad over mijn opdracht om 21 bloem broches te maken en die zijn klaar en ingepakt zoals je ziet. Ze zijn allemaal verschillend en erg leuk geworden! Zo leuk dat ik dacht: "dat is een uniek kado voor Moederdag." En dat vinden een aantal bladen ook, dus wie weet kom je ze binnenkort al in een tijdschrift tegen! 
Wil jij je moeder verrassen, bestel dan nu vast, zodat je er zeker van bent dat je de bloem broche op tijd in huis hebt! Ze worden allemaal door mij met de hand gemaakt waardoor andere kleuren ook mogelijk zijn. Wat leuk om deze lente allemaal hippe moeders te zien ;-)
Nieuwsgierig geworden? Kijk dan op http://www.kadovanwolenzo.nl/collectie-handgemaakte-lifestyle-producten-en-interieur-accersoires-van-wol-en-vilt/broches

Geen opmerkingen:

Een reactie posten